Konference Profesní rozvoj vedení škol v zrcadle zkušeností

4. červen 2021
Webináře
Autor článku: Věra Štěpánová
Konference Profesní rozvoj vedení škol v zrcadle zkušeností

Národní pedagogický institut ČR organizuje mezinárodní konferenci v rámci projektu SYPO. Konference Profesní rozvoj vedení škol v zrcadle zkušeností proběhne online dne 8. 6. 2021 od 9:00 – 16:30 hod.

Na konferenci bude představen Model systému podpory vedení škol, který v našem projektu vyvíjíme, a to v kontextu českých i zahraničních zkušeností. Konference je prvním krokem k pilotáži navrženého systému, do které se bude od dalšího školního roku možné zapojit a podílet se tak na finální podobě Modelu. Odpoledne nabídne širokou škálu workshopů či skupinových konzultací, které vám přiblíží možnou podporu vašeho profesního rozvoje.

Registrujte se ZDE, a to nejpozději do 6. 6. 2021. Účast na konferenci je zdarma a je doporučená pro členy vedení škol. Registrovaným bude zaslán v předstihu odkaz na připojení.

Témata příspěvků a prezentující – dopolední blok:
9:00 – 9:10 Úvodní slovo moderátorky konference
9:10 – 9:20 Podpora projektu SYPO pro management škol, Mgr. Jiří Nekola
9:20 – 9:30 Model systému podpory profesního rozvoje vedení škol, Mgr. Lenka Volfová
9:30 – 10:00 Kompetenční model – splacený dluh nejen vůči ředitelům škol, PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
10:00 – 10:30 Plánování profesního rozvoje na základě vlastního hodnocení kompetencí, Mgr. Pavel Škramlík, Mgr. Petr Jíša

přestávka

10:45 – 11:30 Reflexe profesního rozvoje pohledem členů vedení škol, Ing. Jindra Mikuláštíková, MBA,
Mgr. Karel Moric, MBA, Mgr. Jiří Taufer, Ph.D., Mgr. et Mgr. Monika Vagenknechtová
11:30 – 11:50 Reflexe mezinárodního kulatého stolu k profesnímu rozvoji ředitelů škol, Glynn Kirkham
11:50 – 12:00 Slovo moderátorky na závěr dopoledního bloku

Témata příspěvků a prezentující – odpolední blok:

13:00 – 14:30 I. blok workshopů, skupinových konzultací
Možnosti motivace a rozvoje pracovníků mateřských škol, Mgr. et. Mgr. Jana Kovářová
Ředitel – leader (nejen) v době covidové, Mgr. et Bc. Michal Jahn
Kolik rolí máš, tolikrát jsi učitelem, Mgr. Ondřej Lněnička
Organizace času a plánování pro členy vedení malotřídních škol, Mgr. Hana Fučíková
Jak mohu využít své tělo ke zlepšení nálady, kdekoliv a kdykoliv, Mgr. Hana Jurásková
Myšlenkové mapy jako inspirace pro plánování a rozvoj tvůrčího myšlení, Ing. Přemysl Doležal
Hodnocení kompetencí jako výchozí bod na cestě seberozvojem, Mgr. Petr Jíša, Mgr. Pavel Škramlík

přestávka

15:00 – 16:30 II. blok workshopů, skupinových konzultací
Možnosti reflexe a sebereflexe pedagoga MŠ, Mgr. et. Mgr. Jana Kovářová
Jak se z toho ve škole nezbláznit – hořet, ale nevyhořet, Mgr. et Bc. Michal Jahn
Kolik rolí máš, tolikrát jsi učitelem, Mgr. Ondřej Lněnička
Otevřená komunikace jako základ dobrých vztahů na škole, Mgr. Hana Fučíková
Co dělat, když nemůžu usnout, Mgr. Hana Jurásková
Myšlenkové mapy jako inspirace pro plánování a rozvoj tvůrčího myšlení, Ing. Přemysl Doležal
Závěrečné slovo moderátorky