Dovolujeme si vás pozvat na společné jednání odborných panelů projektů Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Národního pedagogického institutu ČR a Komplexní systém hodnocení (KSH) České školní inspekce.
Téma panelu: DVPP JAKO INSPIRATIVNÍ VÝZVA PRO VEDENÍ ŠKOL
Termín: 10. 2. 2021 od 8:30 do 15:20 (online na platformě ZOOM)
Jak konkrétně lze aplikovat v praxi kritéria kvalitní školy ČŠI? Co vám mohou přinést a jak pracovat s Příklady inspirativní praxe, které vznikají pod záštitou projektu ČŠI Komplexní systém hodnocení? Jak zjistit vzdělávací potřeby vašeho pedagogického sboru, jak vybrat vhodné formy profesního rozvoje a jaký vliv bude mít vhodně zvolené DVPP na výuku?
Využijte exkluzivní možnost pracovat s vybranými dosud nezveřejněnými Příklady inspirativní praxe a diskutovat s kolegy o konkrétních kritériích ČŠI.
Registrace je možná do 7. 2. 2021 v tomto odkazu.
Cíle jednání:
- Představení vybraných příkladů inspirativní praxe, které vznikají v projektu ČŠI Komplexní systém hodnocení (KSH).
- Diskuse v širším plénu k nastavení, realizaci a vyhodnocení kvality DVPP z pohledu projektu NPI ČR Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) v návaznosti na kritéria kvalitní školy ČŠI.
Program jednání:
- 8:30 – 10:00
Profesní rozvoj v datech ČŠI
Ing. Dana Pražáková, Ph.D., metodik spolupráce KSH
Distanční výuka – cesta k širší kolegiální podpoře a profesnímu rozvoji?
RNDr. Marek Matura, Ph.D., Gymnázium Přírodní škola
Kvalita DVPP a systémový přístup k DVPP ve škole
Mgr. Monika Šimonová, týmová manažerka SYPO, KA 05 – Kvalita DVPP
Mgr. Luboš Lisner, ředitel ZUŠ Praha - 10:10 – 11:40
Diskuse ve skupinách k Příkladu inspirativní praxe „Čtyřkrokový systém podpory učitelů“ vzhledem ke zjišťování vzdělávacích potřeb učitelů a výběru vhodné formy profesního rozvoje.
Diskuse ve skupinách k Příkladu inspirativní praxe „Pedagogové – klíč k úspěchu žáků“ vzhledem
ke zjišťování vzdělávacích potřeb učitelů a výběru vhodné formy profesního rozvoje. - 12:10 – 13:40
Diskuse ve skupinách k Příkladu inspirativní praxe „Čtyřkrokový systém podpory učitelů“ vzhledem k přenosu získaných poznatků a dovedností z DVPP do výuky a vyhodnocení jejich dopadu.
Diskuse ve skupinách k Příkladu inspirativní praxe „Pedagogové – klíč k úspěchu žáků“ vzhledem k
přenosu získaných poznatků a dovedností z DVPP do výuky a vyhodnocení jejich dopadu. - 13:50 – 15:20
Závěry a doporučení k příkladům inspirativní praxe a ke kvalitě DVPP.
Před konáním odborného panelu zašleme všem přihlášeným odkaz k připojení, příklady inspirativní praxe a detailní program.