Přeskočit příkazy pásu karet
Přejít k hlavnímu obsahu

O portálu Kontakt Mapa webu Registrovat | Přihlásit

Rozšířené
hledání

MANAGEMENT A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

Skupina: Podnikání a management

Telefon:Web:
Ředitel:Email:
Informace o oboru
Kód: 63-41-M/01
Období: 2019/2020
Délka: 4
Forma studia: Denní
Ukončení studia: Maturita
Stipendia: Ne
Školné: Ne
Přijímaných: 25
MANAGEMENT A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Popis

​Tento studijní obor je zaměřený na výchovu odborníků v oblasti managementu a marketingu, schopných vykonávat profesi organizačních asistentů marketingu a pracovníků propagačních oddělení, v reklamních agenturách, propagačních expertů v různorodých institucích, nakladatelstvích, masmédiích apod. Naši absolventi mohou samostatně podnikat v marketingových a reklamních agenturách a jsou připraveni rovněž pro VŠ studium hlavně v oborech marketingové a sociální komunikace, mediálních studií a VŠ humanitního zaměření.

Podmínky přijetí

​Úspěšné ukončení 9. ročníku ZŠ a dále dle vypsaných platných kritéri.

(www.sosluhac.cz).

Učební plány Profil absolventa

​Absolvent je středoškolsky vzdělaný odborník. Uplatní se v podnicích všech právních forem, především jako ekonom, finanční referent, referent marketingu, asistent, sekretář, obchodní zástupce, referent ve státní správě, bankovní a pojišťovací pracovník a v dalších ekonomicko-administrativních funkcích, které souvisí s obchodně podnikatelskou, propagační a reklamní praxí, např. jako asistent marketingu a pracovník propagačních oddělení v komerčních subjektech v oblasti výroby, v reklamních agenturách.

Úspěchy školy v tomto oboru

​Celostátní kolo soutěže Finanční gramotnost a celostátní kolo soutěže Creativity and Innovation Challenge (Junior Achievement)

1. místo - 3. místo v celostátním kole soutěže Finanční gramotnost

Realizované projekty LEONARDO DA VINCI, COMENIUS a ERASMUS +

(viz sekce AKTUALITY na www.sosluhac.cz)
 
Spolupráce se sociálními partnery

​Škola má desítky partnerů ve firmách zabývajících se marketingem, reklamou a propagací, v nichž žáci vykonávají povinnou praxi.